Ένας σκηνοθέτης κινηματογράφου προσεγγίζεται από τον παλιό του δάσκαλο των μαθηματικών, που έχει μια φαεινή ιδέα για ταινία με τίτλο: "Ο διάβολος δηλώνει ότι η Γη είναι η κόλαση". Ο σκηνοθέτης απορρίπτει την ιδέα, αλλά τα επακόλουθα γεγονότα στη ζωή ενός συγγραφέα, ενός φίλου του σκηνοθέτη και μιας νεαρής πόρνης που αγαπά, φαίνεται να αποδεικνύουν αληθινή την ιδέα του δασκάλου......
Ενώ κάνει διακοπές σε ένα απομακρυσμένο νησί της Σκανδιναβίας με τη νεότερη έγκυο σύζυγό του, ένας καλλιτέχνης παθαίνει συναισθηματικό κλονισμό αντιμετωπίζοντας τις καταπιεσμένες επιθυμίες του...
Καθώς αναμένει τη νυχτερινή παράσταση της Λίμνης των Κύκνων, η 28χρονη μπαλαρίνα Μαρί παραλαμβάνει ένα ημερολόγιο με την αλληλογραφία. Ταξιδεύει με φέρι-μποτ σε ένα νησάκι έξω από τη Στοκχόλμη, όπου θυμάται τον πρώτο της έρωτα, τον Χένρικ. Τριάντα χρόνια πίσω, οπότε κι έκανε διακοπές με τη θεία και τον θείο της, γνώρισε στο φέρι τον Χένρικ και οι δυο τους ερωτεύτηκαν στιγμιαία. Πέρασαν τις...
Έντονα επηρεασμένος από τις νεορεαλιστικές ταινίες του Roberto Rossellini, το Port of Call είναι το πιο φυσιολογικό έργο του Ingmar Bergman. Ο Gunnar Fischer, ο οποίος θα γίνει ένας από τους βασικούς συνεργάτες του σκηνοθέτη, θα γυρίσει στη θέση του στο λιμάνι του Γκέτεμποργκ και θα επικεντρωθεί στη δοκιμαστική σχέση μεταξύ Gösta (Bengt Eklund), ειλικρινής και εύθυμος ναυτικός και Berit...
Στις αρχές του 20ου αιώνα, δύο μικρά αδέλφια ζουν στο περιβάλλον της οικογένειας Έκνταλ. Μετά τον θάνατο του πατέρα τους, η μητέρα τους θα ξαναπαντρευτεί έναν επίσκοπο, που όμως θα κάνει την ζωή των μικρών παιδιών πολύ δύσκολη....
Πρόκειται για μια από τις πρώτες ταινίες του Bergman. Μια κλασική ιστορία ερωτικού τριγώνου με φόντο τον τραχύ κόσμο του λιμανιού. Ο σκληροτράχηλος πατέρας – ναυτικός και ο γιος του ερωτεύονται την ίδια γυναίκα, μια τραγουδίστρια του καμπαρέ, ώσπου τελικά ο πρώτος αποπειράται να σκοτώσει τον δεύτερο. Μια ταινία δομημένη πάνω σε συγκρούσεις, όπως αυτή πατέρα – γιου, νεότητας – γηρατειών, παρόντος...
Στο «Αυγό του φιδιού», στη μία εκ των δύο αγγλόφωνων ταινιών του, και ίσως τη μόνη ανοικτά πολιτική ταινία του, ο Μπέργκμαν περιγράφει μια εβδομάδα από τη ζωή δύο Αμερικανοεβραίων, του Άμπελ και της Μανουέλα, στο Βερολίνο του 1923. Οι ήρωες περιφέρονται σαν χαμένοι σ’ ένα μεσοπολεμικό Βερολίνο που το πλακώνουν η απελπισία, η ανεργία, ο πληθωρισμός, η πείνα, η παρακμή. Ένας ναζιστής γιατρός...
Η Ρακέλ, η Μάρτα, η Καρίν και η Ανέτ είναι παντρεμένες με τέσσερα αδέλφια. Καθώς βρίσκονται Καλοκαίρι σε μια εξοχική κατοικία αναμένοντας τους, λένε ιστορίες από τους γάμους τους. Η Ρακέλ θυμάται μια απάτη της και η Μάρτα πως αρχικά δεν ήθελε τον γάμο. Η Καρίν μιλάει για όταν είχε κολλήσει σε ανελκυστήρα με τον σύζυγο της. Την ίδια στιγμή, η νεότερη αδελφή της Μάρτα, Ματζ, σχεδιάζει να το σκάσει...
Ο Πέτερ Έγκερμαν, νεαρός επιχειρηματίας, στραγγάλισε μια πόρνη, την Καταρίνα, για ανεξιχνίαστους λόγους. Ο ψυχαναλυτής Γιένσεν, που έχει αναλάβει τον φάκελο της πραγματογνωμοσύνης, αποκαλύπτει ότι ο Πέτερ είχε εκφράσει στο παρελθόν την επιθυμία να σκοτώσει τη σύζυγό του, ωστόσο, η έρευνά του δεν θα οδηγήσει σε κανένα ουσιαστικό συμπέρασμα που να αιτιολογεί την πράξη του φόνου....
Ένα καραβάνι με σαλτιμπάγκους τσίρκου ταξιδεύει την ενδοχώρα. Καταφθάνουν σε μια πόλη όπου εκεί ζει η σύζυγος του αφεντικού, την οποία κι έχει αντικαταστήσει με ερωμένη. Η επίσκεψη στο παλιό του σπίτι, θα κάνει την ερωμένη του να ζηλέψει και να κάνει κίνηση προς έναν από τους ηθοποιούς....